خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/23 - 14:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پاک فطرت بیان کرد:

احداث اولین بیمارستان 560 تخت خوابی جنوب کشور توسط بنیاد شهید در شیراز

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان این منطقه به احداث اولین بیمارستان 560 تخت خوابی جنوب کشور توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در شیراز اشاره کرد.

علیرضا پاک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در بیان بخشی از اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: اولین بیمارستان شرکت نفت 3 ماه گذشته در این منطقه کلنگ زنی شد و الان مراحل ساخت آن در حال طی شدن است، همچنین احداث اولین بیمارستان 560 تخت خوابی بنیاد شهید در جنوب کشور در شیراز در دست اقدام است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این پروژه 7 ماه گذشته کلنگ‌زنی شد و اکنون مراحل ساخت آن طی می‌شود و بعد از اینکه به بهره‌برداری برسد می‌تواند به مردم جنوب کشور خدمات درمانی ارائه دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در مورد نحوه تامین اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه، یادآور شد: برای تامین اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه نیز رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد که مطابق با مصوبه مجلس شورای اسلامی از درآمد حاصل از فروش املاک مازاد این بنیاد برای اجرای این پروژه هزینه می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید این مصوبه باعث شد که از طریق فروش املاک مازاد دستگاه‌ها بتوان در روند اجرای پروژه‌های عمرانی رونق ایجاد کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376569
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی